lørdag 14. april 2012

En finfin helg :)

Ja nå er jo ikke helgen ferdig da, vi har jo ennå søndag i vente hehe, men hittil har det vært en fin helg:)

Var utrolig deilig å våkne i dag til sol ...
(riktignok våkna jeg og lillegutt før sola stod opp da...men dere skjønte hva jeg mente sikkert:p)
Det har vært en uke med regn og grått vær!
(Bør vel i grunn ikke klage...tror vi hadde sol hver dag i hele mars...)

Jeg prøvde meg på en kake i dag..


Måtte prøve utstikkerene mine :D kaka ble god den :)
Bare vanlig sukkerbrød med jordbærsyltetøy og krem/eggekrem inni :D

Og så er jeg endelig igang med å male trommelen hehe, ting tar litt tid


Og gutta har vært i godt humør
(tja ikke heeelt da...minsten sliter litt med tennene om dagen tror jeg, så han sutrer endeeel når han skal leke selv...skal helst sitte på fanget hele dagen, men DA er han blid da ;))


Håper dere har hatt en knall lørdag dere og :)
Jeg håper på sol i morgen også :)

5 kommentarer:

Mette sa...

For ei flott kake !:) Kjempe flink !
Trommelen blir nok kanon fin ! Gleder meg til å se den ferdig og på plass :)
Nydelige guttene dine ! Håper han ikkje blir alt for plaga med tenner ;)
God lørdagskveld :)
Klem

eventyrLise sa...

Hvor har du fått tak i trommel? vurderer å spørre om å få en her av de som bygger, men vet ikke om de bruker dem på nytt. dessuten vet jeg ikke hva jeg skal med den

eventyrLise sa...

Klaus mente de ble brukt igjen... men han skulle følge litt med på jobben så kanskje jeg får.

Camilla Ajer Leerstang sa...

WOW flott kake!
Det kunne du..

stilig med de trommlene altså.
Spent på det ferdig resulatet :)

Tommensgirl sa...

Så nydelig kake du har laget, flinka:)
Kjempe sstilig med sånne trommler:)
Fine bilder av gutta dine..
Håper dere får en fin start på ny uke:)
Klemklem