mandag 2. april 2012

Mer påskepusling og kvalitetstid :)

I går perlet vi litt påskepynt, og fikk hengt det opp i dag :)




I dag har og og storebror hatt litt kvalitetstid :)
Vi leverte lillebror til mormor og så dro vi på bilblioteket :)
Leste og koste oss, og plukket med oss noen bøker som vi lånte :)

Etterpå gikk vi litt i byen, kjøpte påskekakeformer og så var vi på kafè :)


Dette trengte vi skikkelig :)
Så vi får nok ha litt mer "alenetid" snart igjen :)

I kveld bakte vi påskekaker :)
Dvs...var vel mest jeg:p storebror er ikke såå glad i å bake, han liker best å smake :)
Og tror han ble fornøyd, for han sa støtt og stadig at jeg visstnok var en ordentlig baker ;) hehe


Oppskriften fant jeg HER!!!!
Og formene fant jeg på Kitch`n :D kjempesøte :)

Nå er det snart kvelden på meg gitt, god natt :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig med alenetid med storebror! Har sånn sansen for Even jeg, han virker som en ordentlig søting man lett blir glad i! :)

Tommensgirl sa...

Ser ut som dere har hatt en super dag:) Kan tenke meg det var kos med litt mamma og storebror tid:)
Ha en fortsatt fin påske:)
Klem

mammaKine sa...

Så koselig med alenetid! Så viktig :-)